Ofte stillede spørgsmål

ORDRER

Du kan afgive en ordre på vores hjemmeside https://strnordic.dk/produkter/, eller du kan sende en e-mail til kundeservice (kundeservice@strnordic.dk).

Hvis din browser fører dig til Tak-siden, efter du har afgivet en ordre, kan du være sikker på, at din ordre er modtaget. Du vil også modtage en e-mail-bekræftelse på den e-mailadresse, du brugte, da du afgav din ordre. Hvis det ser ud, som om du ikke har modtaget en bekræftelse, anbefaler vi at tjekke spammappen.

Du får en separat bekræftelse for hvert produkt.

Normalt tager det omkring 2 uger at levere ordren. Hvis du har ikke modtager dit produkt indenfor et tidsrum på 2 uger, så kontakt vores kundeservice: kundeservice@strnordic.dk

Vi sender vores leveringer som mail (småpakke), og derfor har forsendelsen intet referencenummer. Men hvis du ikke modtager din ordre indenfor 2 uger, så kontakt venligst vores kundeservice.

Vi ønsker at levere vores produkter så nemt som muligt direkte til vores kunders hjem.

En faktura er inkluderet i forsendelsen af normale produkter. Du kan bruge fakturaen til at betale.

Vedrørende spørgsmål om ændring af fakturaforfaldsdato, så kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@strnordic.dk

Nej, der er ingen ekstra forsendelsesomkostninger. Forsendelsen er inkluderet i produktets totalpris.

Hvis du af en eller anden grund ikke ønsker at modtage fremtidige leverancer, kan du til enhver tid annullere dit abonnement ved at sende os en e-mail på kundeservice@strnordic.dk. Husk at opsige dit abonnement 10 dage før næste forsendelsesdato, hvis du ønsker, at opsigelsen skal gælde for den næste forsendelse; du kan henvise til din tidligere faktura for næste forsendelsesdato. Vær opmærksom på, at hvis du sender os en e-mail, vil dit abonnement blive annulleret, efter vi behandlet den.
Du kan returnere ubrugte, uåbnede og gensælgelige produkter inden for 14 dage efter, at du har annulleret din ordre. Du har ret til at annullere ordren inden for 14 dage. Fortrydelsesperioden begynder, når du modtager produktet. Alle returnerede produkter skal være ubrugte. I tilfælde af inddrivelse bedes du kontakte vores kundeservice; de håndterer hver returnering fra sag til sag: Send en e-mail kundeservice@strnordic.dk.

Ja, kunden er ansvarlig for omkostningerne ved returnering af produktet.

Hvis du har allerede betalt fakturaen, men du beslutter dig for at returnere dit produkt, får du dine penge tilbage ved at maile til vores kundeservice på kundeservice@strnordic.dk. Vær klar til at oplyse dit bankkontonummer, så vi kan udstede din refusion via samme betalingsmiddel.

GENERELT

Vi bekræfter, at forbrugeranmeldelser er fra kunder, der har købt vores produkter. De er modtaget direkte fra kunder gennem vores kundeservice (eller fra kunder, der har svaret på kundetilfredshedsundersøgelser/anmodninger om anmeldelse). Med nogle af vores nye produkter kan vi bede nogle produkttestere om at give deres ærlige feedback på produktet. Testeren er ikke forpligtet til at give positiv feedback til gengæld for at teste produktet.

Forbrugeranmeldelser anmodes der om via e-mail fra kunder, der har bestilt det pågældende produkt. Vi kan derfor være sikre på, at den pågældende faktisk har købt produktet. Derudover kan vi modtage generel produktfeedback via e-mail til vores kundeservice, hvorefter det bekræftes, om den pågældende person er en faktisk kunde.